lördag 12 mars 2011

What a great morning

Även om jag ibland önskar att jag kunde sova länge på morgonen så är det ibland så himla skönt att komma upp tidigt. Jag vaknade från och till från fyra tiden och strax efter sju gick jag upp. Vid Jag började morgonen med att dammsuga och städa lite sen började jag med att plocka fram det jag ska ha med mig till vinterfjäll. Jag hittade min lilla kompaktkamera men tyvärr inte sladden så jag kunde ladda den. Det gjorde att jag var tvungen att rensa några lådor för att leta. Skönt att få de gjort och jag hitta lite roliga gamla saker som jag inte sett på flera år, gamla kort bland annat.
Sen har jag plockat i ordning allt som jag ska tvätta i eftermiddag. Har även hunnit med att äta en stor frukost i lugn och ro framför nyhetsmorgon.
Men nu är det dags att promenera till gymet för lite träning. Det ska bli grymt skönt att få svettas lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar