tisdag 1 mars 2011

Sökes: Motivation

Jag behöver verkligen ta tag i pluggandet. Vi har prov nästa vecka och just nu känns det som om det är super mycket jag behöver plugga in till de. Jag hade ju tänkt att jag skulle plugga ikväll men så har det inte blivit. Min motivation finns helt enkelt inte där just nu...
Jag verkligen måste plugga i helgen men tyvärr kommer det väl inte bli så mycket av de eftersom jag ska till Öret. Jag hade tänkt att vara så tråkig och plugga på fredagkväll men fick precis veta att alla tre grabbarna kommer sova hemma hos föräldrarna natten till lördag och då kommer det inte alls bli något plugg gjort utan kommer bli lek med en massa grabbar. Jaha, när ska jag hinna plugga då??.....

Sen har jag så svårt att motivera mig till att komma igång med allt. Det kan vara så för mig när jag känner att allt bara är för mycket. Att jag har för lite tid, för mycket att göra och allt bara är förvirrande. Det känns som om provet kommer vara hur stort som helst och det får tyvärr inte min motivation att bli bättre, snarare tvärtom.

Men i morgon är en ny dag och då tar jag nya tag. Det jag ska göra i morgon är att göra klart inlämningsuppgiften som ska vara klar samma dag som provet. Efter de ska jag gå igenom i alla fall en muskelgrupp och vilka övningar som är bra för den. Ja, jag får nog nöja mig där om jag ska ha en rimlig chans att faktiskt göra det också :)
Sen kanske jag ska träna i morgonkväll också. Oj, ja det är mycket man ska hinna med efter skolan. Sökes nr 2: fler timmar på dygnet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar