söndag 20 mars 2011

Förkyld

Idag på dagen kände jag mig bättre så tänkte att ja nu är jag snart frisk. Så jag tog mig som sagt ut idag efter att ha legat hemma hela dagen igår så var det riktigt skönt att komma ut. Det blev till och med två promenader idag. Man kan nog säga att jag blev lite för ivrig och att jag får sota för de nu. Nu känner jag hur min förkylning har blivit sämre och sämre under dom senaste timmarna. Men jag har inte tid att bli sjuk nu!!!! Min praktik sätter ju igång i morgon så hur ska det här gå?! Ja, oavsett hur jag mår i morgon så är det bara att pallra sig iväg. Jag kan inte och tänker inte börja första dagen med att sjukanmäla mig, nej det finns inte på kartan. Nu ska jag ta mig en pillercocktail och hoppas att det hjälper och snabbt kurerar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar