lördag 26 mars 2011

It looks like spring is here

Men jag tror att jag kan bedra mig för det är nog kallare ute än vad det ser ut att vara. Jag har ännu inte tagit mig ut utan är hemma och försöker kurera mig. Jag skulle vilja gå ut på en promenad men det får nog bli en kortis i så fall för det blåser en del ute och vill inte göra min förkylning värre.
Jag börjar även på att bli hungrig så kanske ska ta mig ut och handla någon lunch. Problemet är bara att jag inte vet vad jag skulle vilja ha till lunch. Min aptit har inte varit av denna värld den här veckan och jag min kost har bestått av alvedon, halstabletter, glass, skorpor och soppa. Inte den bästa kosten direkt men jag har verkligen inte varit hungrig men nu börjar jag känna lite hunger igen så kanske är det ett tecken på att jag börjar bli frisk :)
Men frågan är bara vad jag ska hitta på, jag har ingen fantasi alls och inte heller orkar jag stå och laga mat. Får gå till affären och se vad jag kan hitta på. Sushi vore gott, ska man slå till på de kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar