måndag 21 mars 2011

I'm sick :(

Tror att jag använde mig av fel taktik idag. Så här i efterhand så borde jag nog ha legat hemma nedbäddad idag för usch vad jag mår dåligt nu. Dagen har gått i ett och jag jobbade till klockan 20 ikväll. Dagen har gått fort och jag har varit med på en massa olika möten och fått en hel del information. I slutet av dagen så mådde jag bara sämre och sämre och sista timmen var hemsk, ville bara hem och lägga mig. Jag har tryckt i mig massa tabletter men inget som verkar ha kickat in än.
Jag hoppas att idag var värsta dagen och att de nu vänder. Natten till idag hade jag jätte svårt att sova. Jag frös och svettades om vartannat, hade ont i halsen, kliade i halsen, drömde en massa konstigt när jag väl sov, ja herregud vilken lång natt det var. Nu hoppas jag innerligt att jag sover som en stock i natt så jag är frisk i morgon, eller i alla fall mår bättre. Trist att behöva vara hemma från praktiken men mår jag likadant i morgon som jag gör just nu då måste jag nog stanna hemma. Nej, får bli att snart krypa till kojs för i morgon börjar jag jobba klockan 07:00.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!! Hoppas verkligen att det går över snabbt! så tråkigt att du blev dålig till praktiken :( Kram //Annica

    SvaraRadera
  2. Tack! Håller med, trist som bara den o pricka in förkylningen på praktiken :(

    SvaraRadera