torsdag 10 mars 2011

Ända in i mål

Nu är det hög tid att ta sig i kragen och kämpa på in i det sista. Provet närmar sig med stormsteg, i morgon klockan 08:20 smäller det. Jag känner mig fortfarande lite förvirrad om vad som egentligen kommer men det är bara att hoppas på det bästa, dvs att dom rätta frågorna kommer, att det blir precis det som jag kan :)

Idag hade vi heldag med Arbetsmiljökursen och i morgon efter provet fortsätter den. Det är sista dagen i morgon och då är det examination. En liten annorlunda examination kan man säga, alltså inget vanligt prov utan vi ska gruppvis göra ett rollspel. Jag, EP och CG är en grupp och vi fick idag ca 20 minuter av lektionen att förbereda. Vi har kommit på vad vi ska ha för scenario och vet ungefär vad vi ska spela upp så förhoppningsvis kan vi få ihop våra 10 minuters pjäs, haha :)
Vi skämtade om att vi skulle göra det som en musikal men det stannade vid idéen som ett skämt, haha. Ni känner ju mig så ni kan ju tänka er själva hur bra det skulle bli om jag skulle sjunga, hahaha :) Fast roligt hade de i alla fall blivit.

Dags att hugga in i pluggandet, energigivande processer, teknik, hållning, styrketräning och allt vad det kan vara. Tror jag får köra på belöningssystemet idag med, hehe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar