söndag 6 mars 2011

Myskväll

Kvällen har jag spenderat med syrran. Det blev middag på Hellas, så gott med grekiskt, och sen blev det bio.
Vi kan säga att vi helt klart inte var ensamma ute på stan. Fattar inte varför det var så mycket folk i farten, är ju inte lönehelg. Vi hade tänkt att äta på Efesos men det var fullt och även på Hellas var det mycket folk. Bion var överfull kan man säga, folk överallt. Har dom inget bättre för sig om kvällarna är i Örebro?? Fast syrran sa att det inte brukar vara så här mycket folk ute.
Hur som helst så hade vi i alla fall trevligt, god mat, rolig bio och trevligt sällskap. Det är ju ett vinnande koncept så kan bara inte gå fel :)

Nu är det dags att sova. Jag har världens sötaste hund som sällskap. Just nu ligger han på golvet bredvid sängen men han brukar hoppa upp i sängen efter ett tag. Eftersom jag inte träffar honom så ofta så får jag skämma bort honom så det är klart han får sova med mig i sängen, mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar