tisdag 8 mars 2011

Att det ibland ska vara så svårt

Varför ska det vara så svårt att fokusera??!! Just nu är min pluggmotivation som bortlåst. Jag har försökt motivera mig hela kvällen till att ta tag i skolböckerna men det går bara inte. Jag försöker till och med använda mig av belöningssystemet men inte ens de tycks funka. Jo jag belönar mig trots att jag inte pluggar, hihi :) Jag använder mig av ursäkten att jag behöver en sockerkick för att komma igång. Ja alla ursäkter jag kan komma på använder jag mig av. Man kan säga att min kreativitet på den fronten är på topp :)

Jag ska ta mig i kragen och i alla fall läsa ett utdrag från en styrketräningsbok som vi fått. Det är inte på många sidor, tror 8 sidor eller nåt sånt så det borde jag kanske klara av ikväll, haha, lagom nivå för min del :)
Jaja, det är ju en ny dag i morgon och då ska jag vara bättre på att plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar