söndag 20 mars 2011

Annoying

Min granne kan jag störa mig en hel del på. När jag kom tillbaka hem i fredagskväll blev jag snabbt påmind om hur det kan vara. Jag var trött och mådde inte alls bra utan ville bara lägga mig tidigt och sova men hon körde på som vanligt på en fredagkväll, dvs en förfest. Denna gång slutade festen redan vid halv ett (vilket är ganska tidigt för att vara henne) så jag kunde ändå få somna ganska tidigt.

Nu för hon väsen igen men denna gång är det inte hög musik som spelas utan det låter precis som om hon möblerar om. Det låter ofta som hon gör de. Förstår inte vad det är hon sysslar med där uppe. Man kan ju inte möblera om flera gånger i veckan....

Sen förstår jag inte varför hon ska envisas med att gå med högklackat inne. Det händer i och för sig inte hela tiden utan när hon har fest så går hon och hennes vänner med skorna på. Det hörs väldigt väl ner till mig kan jag tala om.
En annan sak jag inte tycker om det är att hon (och kanske hennes vänner) slänger ner fimpar från balkongen och dom hamnar på min terass.
Ja det finns mycket hon gör som jag stör mig på. Jag måste nog helt enkelt försöka sluta irritera mig på henne men ibland är det lättare sagt än gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar