fredag 25 mars 2011

Nästan på benen igen

Idag bara skulle jag gå och jobba, fanns inget annat alternativ. Jag började tidigt idag, dvs klockan 07:00 och kan erkänna att jag inte kände mig super frisk när klockan ringde i morse men upp gick jag och åkte iväg. Det har gått ganska bra idag men mycket var nog tack vare att det var en extremt lugn dag på jobbet. Jag och Ida var själva idag och det var lite kunder vilket gjorde att vi hade tid för sånt man normalt annars inte hinner med. Så vi hann städa och göra fint i gymmet, jag gjorde "prova-på-påsar", hann uppdatera telefonlistor, skickade ut sms påminnelse till alla möten på måndag, lägga in nya avtal, ja massa såna saker :) Så trots lugn dag så gick tiden fort och min dag var över. Slutar ju tidigt när jag börjar tidigt, himla skönt måste jag säga. Jag börjar hellre tidigt för att få gå hem tidigare så de här passar mig perfekt.

Men när jag kom hem så blev det först lite mellanmål sen kände jag mig trött så skulle vila lite i soffan. Hmm, jag vaknade en och en halv timme senare.... Det är nog bara att inse att jag inte är helt frisk ännu. En del av min förkylning sitter fortfarande på stämbanden så det där med att prata går inte alltid så bra. Men i morgon då måste de ju vara bättre?!! Har abstinens på att få träna nu, var ju evigheter sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar