lördag 19 mars 2011

Strul på hemmaplan

Resan hem igår gick bra, inga förseningar och allt flöt på riktigt bra. Jag var så glad och nöjd över att jag och Ulle bestämde oss för att flyga istället för att åka buss som resten av klassen gjorde. Vi hade knappa tre timmar total restid mot ungefär nio timmar i bussen.


Som sagt, allt gick jätte bra ända tills jag kom hem då började de strula. Jag hade ett sånt där TSA hänglås på min väska och när jag skulle öppna den så funkade det inte. Jag hade rätt kombination men ändå gick det inte att få upp låset. Vet inte vad som hände men efter att ha försökt i en kvart tänkte jag att om jag låter de vara en stund så kanske det funkar lite senare. Men ack så fel jag hade. Tillslut gav jag upp och tog fram sågen. Med lite våld funkar allt. Hade ju tandbortsen och andra toalettartiklar i väskan som jag behövde så var bara att bryta sig in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar