måndag 28 mars 2011

Frisk förklarat mig själv

Första dagen på veckan är avklarad. Idag jobbad jag tidigt, dvs började klockan sju men när man börjar tidigt får man sluta tidigt :)
Jobbet flöt på bra idag, var ganska lugnt men kommer bli mer att göra i morgon eftersom jag då jobbar sent, 12-20.

Idag frisk förklarade jag mig även om jag inte ännu är helt frisk. Jag är fortfarande täppt och det hörs när jag pratar att jag inte är helt 100 ännu. Men jag anser ändå att jag är tillräckligt frisk för att få träna så ikväll blev det äntligen ett träningspass. Jag körde ett spinningpass men tog det ändå ganska lugnt men det spelar ingen roll för det vara bara så himla skönt att få röra på sig igen och få svettas lite :) Ja nu är det bara att köra på med träningen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar