torsdag 31 mars 2011

Long day

Hemma efter en lång dag på jobbet. Jobbade från 10 till 20:30 och det har gått i ett nästan hela dagen. Var en stund i början som var lugn. Jag känner mig trött i benen och kom då på att det enda jag suttit ner idag är under min lunch på 15 minuter så det kanske inte är så konstigt att jag är lite trött.
Det var medlemskväll idag så vi hade en del och fixa inför de. Man kan nog säga att kvällen blev lyckade för det kom mycket folk, kunderna var jätte nöjda , vi sålda massvis med varor och modevisningen blev riktigt bra och lyckad så ja inget kunde blivit bättre helt enkelt :)

I morgon börjar jag jobba tidigt, klockan sju så ska försöka lägga mig tidigt ikväll men brukar ju inte bli så :)
Nu ska jag i alla fall slappa en stund, titta på tv, Criminal minds, är ju två avsnitt man bara måste titta på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar