söndag 27 mars 2011

På stan en lönehelg

Det blev en sväng på stan med AK. Vi började på Cykelcity där AK handlade lite grejer, jag var bara sällskap :) Efter ytterligare några affärer blev vi hungriga så då gick vi och åt sushi, mmm gott :)
Men så mycket folk det var överallt. Är väl för att de är lönehelg men gillar inte när de blir för mycket folk på varje ställe man är på, speciellt inte t-banan!! Nej, man ska hålla sig hemma när det är löningsdags :)

Efter några timmar i farten kom jag hem och kände mig ganska trött. Jag vet inte om jag ska skylla på att jag fortfarande inte är helt frisk eller om det är för att jag sovit för lite i natt. Man missade ju en timme så ska nog skylla på de eftersom jag vill vara frisk nu :)

Längtar efter att få träna igen. Jag hoppas och tror varje dag att i morgon kommer jag var frisk och kunna köra igen och likadant tror jag idag. Så i morgon med lite tur så kan jag för köra ett lättare träningspass, hoppas hoppas hoppas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar