söndag 6 mars 2011

Helg med världens finaste killar

I fredagskväll åkte jag till syrran för att vara barnvakt till världens finaste killar. Syrran skulle ut med kompisar och sova borta och hennes man var bortrest vilket gjorde att jag ryckte in och tog hand om alla grabbar. Kvällen gick jätte fort och jag kan erkänna att vi mest spelade wii. Det blev star wars och sen golf och bowling. Som vanligt så var det småttingarna som var bäst.
Alla killarna sov så gott hela natten men vaknade liiiite för tidigt för min smak, i alla fall en lördagmorgon, 06:15. Men minstingen sov vidare och dom större grabbarna tittade på tv och tog hand om sig själva så jag kunde få ligga kvar i sängen till klockan sju när Lillis vaknade. Sen hade vi mys framför tv'n ett tag tills det var dags för frukost.
Lillis är väldigt mammig just nu men det gick verkligen super bra med honom. Han var till och med så snäll så jag fick flera långa mysiga kramar av honom, åh vad jag mös kan jag säga. Man får ju passa på :)

Det har varit en jätte skön och mysig helg och jag vill verkligen inte åka hem igen. Kan inte helgen vara längre så jag kan få vara kvar några dagar till. Tyvärr så måste jag om några minuter åka till tågstationen och åka hemåt igen. Jag hade tänkt att åka senare idag men alla tågbiljetter var slutsålda hela dagen så fanns inte så mycket att välja på.
Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan jag kommer hit igen och får mysa med världens finaste killar igen (och världens sötaste hund, han får vi ju inte glömma).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar