söndag 6 mars 2011

Söndagsångest

Usch vad jag inte gillar denna söndag. Jag hade hellre stannat kvar i Öret i några dagar till. Att vara tillbaka hemma innebär ju att vardagen står och knackar på dörren. Det hade nog känts bättre om det inte har varit en jobbig vecka som väntar. Prov på fredag som jag bara måste plugga till. Jag har inte alls pluggat så mycket som jag egentligen hade velat. Helgen fick bli en myshelg istället för plugghelg. Det var ju skönt i och för sig men innebär att det blir en hel del att göra i veckan istället. Jag längtar till fredag lunch då provet är över.

I veckan kommer det nog inte bli så mycket träning utan den kommer bestå av skolan och sen plugg.
Jag känner att mitt sovkonto ligger lite på minus så är bäst att lägga sig i tid ikväll så jag kan ladda med energi inför veckan.
Men innan sova så är det solsidan och lite andra tv program som gäller. Lite slappa ska man få så här på en söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar