fredag 11 mars 2011

Cocktail till frukost

Usch vilken start på denna fredag. Jag har haft lite ont i huvudet varje dag den här veckan men nu är det värre än nånsin. Huvudvärken blev värre igår kväll så hade lite svårt att somna igår men gjorde de tillslut men vaknade sen vid halv fem tiden av värsta huvudvärken, dvs migrän. Jag har sån där hemsk migrän där hela huvudet känns som om det ska sprängas. Värken sitter på och runt höger öga och så fort jag rör mig tror jag huvudet ska explodera. Jag har stoppat i mig allt jag kunde tänka mig som kan hjälpa, migräntabletter, alvedon och förkylningstabletter. Ja en cocktail av tabletter kan man säga. Nu hoppas jag bara att dom snabbt kickar in och tar bort huvudvärken. Speciellt då provet börjar om en timme. Än så länge har jag inte känt någon lindring men jag hoppas.
Jag har till och med så ont att jag är skakis i kroppen. Kan även bero lite på att jag har så svårt att få i mig mat när jag har migrän så blev inte mycket till frukost idag.
Man kan sammanfatta det här med att det inte är den bästa uppladdningen för att skriva prov. I eftermiddag har vi ju även den andra examinationen, rollspelet. Åh vad jag skulle behöva ligga hemma idag. Ligga i soffan med mörkläggning i hela lägenheten och förhoppningsvis sova bort det här MEN så blir det inte, nu är det dags att sticka iväg till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar