onsdag 2 mars 2011

Tröttis

I skolan idag hade vi idrottsmedicin vilket var intressant. Förhoppningsvis kommer jag inte behöva hålla på med alltför mycket skador men tyvärr så brukar de ibland dyka upp.

Efter skolan satt jag kvar och gjorde klart inlämningsuppgiften till nästa vecka. Så skönt att ha den gjord. Vi ska göra ett träningsprogram till barn och ett till äldre och nu i helgen tänkte jag testa mitt träningsprogram för barn på syrrans äldsta son. Han är stark så måste kolla om han klarar av övningarna jag satt ihop :) Om han inte gör de så har jag ju tid att göra om lite men jag tror han klarar dom för han är stark som en oxe, hehe :)

Ikväll blev det träning, ett tufft och super jobbigt spinning pass. 37 minuter i back (utan vila) och det var så jobbigt att jag blev illamående. Trodde jag skulle kräkas ett par gånger men det var bara att kämpa på och som alltid så är det skönt efteråt.

Nu ikväll kommer jag inte orka göra nånting. Nu ligger jag utslagen i soffan och tittar på mästerkocken och här kommer jag ligga tills det är dags att flytta sig till sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar