fredag 11 mars 2011

Fredagkväll

Fredagkvällen är här och jag ligger i soffan och tittar på tv, eller har den i bakgrunden när jag har läst och uppdaterat mig på lite bloggar. Har inte riktigt hunnit med de i veckan och sen har jag hittat några nya bloggar som jag bara var tvungen att läsa :)

När jag kom hem idag så la jag mig i soffan och sov ett tag. Det var precis vad min migrän behövde för när jag vaknade så kändes det mycket bättre. Men jag vet att när jag har sån hemsk migrän så är det bara sova som hjälper.

Det är så himla skönt att ha provet gjort, även om jag inte är helt nöjd med hur jag skrev. Jag har nog aldrig pluggat så här lite till ett prov nån gång men inte mycket att göra åt utan bara att hoppas på det bästa. Vet inte riktigt när vi får veta resultatet så tänker släppa de nu :)
Idag skulle även inlämningsuppgiften in så nu kan man bocka av även de.
Ja som vanligt i skolan så känns det som vi har "allt eller inget principen", dvs vissa perioder ganska lugnt och sen kommer precis allting på en och samma gång.
Men nu är det gjort så nu kan man slappna av, helgen är här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar