onsdag 23 mars 2011

Livar upp med bilder

Bloggen har varit ganska tråkig sen jag blev sjuk (ja, jag vet, väldigt tråkig) så jag tänkte att jag livar upp den med lite bilder.
Jag har ett tag nu insett hur lite tid jag har haft för mitt intresse fotografering så kollade igenom lite gamla bilder jag tagit och det fick mig att längta ännu mer till lite mer fritid så jag hinner vara ute och fotografera mera.
Jag valde ut några som får mig att längta ännu mer till sommaren än vad jag redan göra och får mig även att längta utomlands. Alla dessa bilder är tagna ute på Coronado Island i San Diego.







4 kommentarer:

  1. Men du... grymma bilder ju! Vad är det för kamera? Funderat på utställning? Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har en Canon 400D. Har nog aldrig funderat på utställning men skulle gärna vilja ha mer tid till o fotografera o ja, kanske till o med jobba lite med de :)
    Får väl se om de kan bli så nån gång i framtiden :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Här visar sig dolda (för mig i alla fall) talanger!!!! Vilka superfina bilder!! Fortsätt fotografera du har det i bloder :) Kramen och krya på dig nu
    //Annica

    SvaraRadera
  4. Tack Annica! Jag tycker det är jätte kul o fotografera men på sistone har tiden inte riktigt funnits för de men jag kommer helt klart att fortsätta :) Vi är ju lite ledig under påsk så då kanske jag kan få lite tid till de (om inte kostpluggandet tar all min tid....) :)
    Kram

    SvaraRadera