söndag 13 mars 2011

Ready or not

Det börjar närma sig avfärd. Nu är allt packat och jag kom ihåg det viktigaste, dvs godiset. Det finns inte på kartan att jag kan överleva utan godis, speciellt inte under en sån fysisk vecka som vinterfjäll. Det finns ju säkert där att handla men är troligtvis mycket dyrare så ekonomisk som jag är så har jag handlat de här hemma (gränsen mellan ekonomisk och godisberoende är hårfin).

Om en timme ska jag åka till Arlanda och möta upp Ulle och AR. Det är så skönt att vi flyger upp när dom andra i klassen redan sitter på bussen. Det var inpackning i bussen redan 07:20 för dom. Jag tänkte allt på dom i morse när jag låg kvar i sängen, haha. Flyget tar en timme och sen är det ungefär en timme med bil sen är vi framme och kan packa in oss i stugorna och jag ska gå och hämta ut min skidutrustning. Efter de är det middag och vad som händer sen vet jag inte men kanske är någon kvällsaktivitet. Jag hoppas att det blir lite ledig tid under veckan. Jag vill ha lite lugn och ro och vill gärna ligga och läsa och ta det lugnt efter en heldag i backen. Dom får tänka på att jag är gammal nu och inte orkar lika mycket som ungdomarna, hihi :) Som tur är så finns det fler gamlingar med i klassen (som faktiskt är äldre än jag) så vi kanske kan ligga utslagna i stugorna och ungdomarna kan festa :)

Vet inte om det blir så mycket bloggande under veckan, om inte så hörs vi igen när jag kommer hem.


1 kommentar: