måndag 7 mars 2011

Måndagstrött

Usch vad det är jobbigt vissa måndagar och idag var en sån dag. Jag har varit så himla trött hela dagen, känns inte som om jag vaknat till än.
Fram till lunch fortsatte vi med kost kursen men efter lunch började vi en ny kurs, stresshantering. Kul med ny kurs men just idag kände jag mig trött och inte alls på hugget men i morgon är det samma upplägg, kost och stress och då kanske jag är piggare :)

Nu börjar det på riktigt bli dags att börja plugga till provet på fredag. Jag vet bara inte vart jag ska börja. Det är många olika delar och nu känner jag mig bara förvirrad. I vissa delar är det många olika kompendier att läsa och när man pratar med läraren säger den "ja men det blir bara 3 frågor på den delen så de är lugnt". Nja vet inte om jag kan hålla med om de för det hjälper egentligen inte mig. Så länge jag inte vet exakt vad frågorna kommer bli måste jag ändå läsa igenom allt så det är fortfarande lika mycket. Jaja, bara att ta tag i allt och sätta igång, men kanske väntar tills i morgon...... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar