lördag 12 mars 2011

Börjar bli redo

Det var så himla skönt att träna idag. Körde ett bodycombat pass och nu verkar alla ha börjat med den nya koreografin. Den är tuffare än förra tycker jag, det är verkligen ingen tid för återhämtning och sen är den lite längre än förra. Men det är grymt bra träning :) Får se om jag kommer ha träningsvärk i morgon :)

Under eftermiddagen var det tvätta som stod på schemat och nu när kläderna är rena kan jag packa väskan och göra mig redo för morgondagens avfärd till Höglekardalen. Just nu har jag lagt fram en massa kläder så förstår inte hur jag ska få med mig allt. Det var ju tusen år sen jag var iväg och åkte skidor, så vad behöver man ha med sig för en vecka?
Jag har i alla fall inhandlat det viktigaste, dvs godis och naturgodis :) Har nog så jag klarar mig i några dagar i alla fall, hehe :) Sen om jag har kläder så jag klarar mig de vet jag inte... Det skolan sa att vi ska ha med oss är gympaskor men jag fattar inte riktigt när jag ska ha användning för dom. Ska dom köra nåt träningspass med oss i gymet eller??? Jaja, bäst att ta med dom eftersom dom sa de.

Nu ska jag titta på melodifestivalen och äta glass. Brukar inte kolla på mello men finns ju inget annat att titta på så i brist på annat kan man säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar