måndag 1 mars 2010

Mina första egna case

I slutet på förra veckan fick jag mitt första riktiga case. Det var ganska enkel information som skulle fixa men ett perfekt första case att börja med. Men det var inte alls så enkelt som jag trodde att det skulle bli. Det blev fel flera gånger när jag skulle slå samma flera stora dataset till ett. Men med tanke på hur många gånger jag fick göra om de innan de blev rätt så kan jag det verkligen nu :)
Så idag på förmiddagen gjorde jag klart rapporten och jag fick okej från min kollega som kollade att det såg rätt ut. Han verkade i alla fall nöjd för han gav mig direkt ett nytt case. De var riktigt enkelt att göra så de är jag redan klar med. Gjorde rätt på första försöket :)
Så nu har jag skickat iväg mina två första case till kund, bara att hoppas att dom är nöjda med mina rapporter också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar