fredag 12 mars 2010

Vino

Idag är det fredag. Den här veckan har gått fort men det ska bli skönt med helg. Jag ser fram emot att få sovmorgon, känns som om de var evigheter sen. Inte för att jag brukar sova speciellt länge på morgonen men förra helgen blev de lite tidigare än vad jag brukar då världens sötaste killar kom inspringades vid halv åtta. Men denna helg är jag hemma i Stockholm och så då kommer inte syskonbarnen in och väcker mig. Bara för de kommer jag väl vakna jätte tidigt ändå, brukar vara så när man får sova.

Men ikväll är det dags för en sväng ut och dricka lite vin med MiaLotta och några kollegor till henne. Vart vi ska har vi ännu inte besämt men blir nog runt Stureplan som vanligt skulle jag tro :) Känns som om det var länge sen jag var ute och drack vin så det är verkligen på tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar