torsdag 4 mars 2010

Skrotnisse 4 år

Jag skrev ett inlägg igår som jag såg imorse inte kom upp. Vet inte vad som hände men men, lägger väl upp de nu istället, en dag försent :)
Igår fyllde min söta lilla Skrotnisse 4 år. Han är nu stora killen! Vet inte vart åren tog vägen, tyckte nyss han föddes. Vilket i och för sig är lite konstigt eftersom han har hunnit få en lillebror som nu är hela 6 månader.
Men igår var det som sagt Skrotnisses stora dag. Han firades igår kväll av hela familjen, ja minus mig då. Men jag ska fira honom i helgen så han behöver inte vänta allt för länge på sin present.
Eftersom han själv anser att han inte har några leksaker så var det ju bra att han fick en hel del leksaker i present :) Han fick verktygslåda med tillhörande verktyg (riktiga alltså, inga barngrejer), sen fick han en traktor och 3(!) traktorsläp (traktorer är favoriterna, traktorer traktorer och traktorer :) och släp såklart så man kan lasta saker). Sen fick han lite annat smått och gott som antagligen inte var lika viktigt och roligt (kläder kan jag tänka mig) :)

Här näst på födelsedagslistan (av barnen vill säga, vi vuxna har väl slutat fylla....) är faktiskt min Lillis. Men det är ett halvår kvar till dess att han fyller hela 1 år :)
Först kommer firandet av alla mina barns föräldrar (ja för jag har ju inga barn men jag lånar syrrans alla barn) då dom fyller 30 båda två i år. Det kommer firas ordentligt i sommar har jag hört ryktas om, vilket jag ser fram emot. Man ska alltid fira när någon fyller Tant och Farbror, haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar