söndag 7 mars 2010

Helgen

Oj vad fort helgen har gått, tyckte nyss jag gick från kontoret och nu är det snart dags att åka dit igen. När jag var på väg till Öret i fredags och pratade med syrran så hade precis Skrotnisse spytt. Vi hoppades på att det skulle vara nåt han ätit. Men på natten spydde han igen och var jätte slak under lördagen. Han sov i 3 timmar mitt på dagen och ändå somnade han klockan åtta på kvällen. Philip fick feber under lördagen och somnade i soffan vid halv fem. Trodde inte han skulle vara så trött på kvällen men vi tittade på melodifestivalen och vid nio tiden så orkade han inte längre så då gick jag och nattade honom. Även Lillis var ganska trött så han somnade innan det var dags för kvälls gröten. Det var trötta killar att vara barnvakt åt :)
Jag kom precis hem till Stockholm nu ikväll när jag fick ett sms av syrran. Hon berättade att nu ligger hon, Philip och Lillis i vinterkräksjukan så det var nog inte nåt Skrotnisse åt som gjorde att han kräktes. Hmm, finns ju stor risk att jag också åker på de. Jag har ju varit med barnen hela helgen. Jag är jätte frusen, ligger nedbäddad i soffan med duntäcke men fryser ändå. Vet inte om det här är början, det återstår väl att se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar