lördag 27 februari 2010

Super mysig lördag

Vilken dag jag haft, super bra dag. Min tanke var att jag skulle ta en ordentlig sovmorgon idag så jag hade inte satt klockan. Jag vaknade och kände mig pigg och utvilad så jag tänkte att nu måste klockan vara sen morgon men när jag tittade på klockan var den bara halv åtta. Efter en stund i sängen och jag inte kunnat somna om så gick jag upp. Åt frukost framför tv´n då jag tittade på uppdateringar från nattens OS men strax blev jag rastlös och satte igång med storstädning. Jag har tänkt städa hela veckan så det var jätte skönt att de nu blev gjort. Strax efter allt de var klart var det dags att sticka iväg till gymmet för träning med favoritinstruktören. Jag brukar åka dit lite tidigare på lördagar så jag hinner träna lite själv innan passet börjar och så blev det även idag. Det var ett tufft och skönt pass idag och efteråt kände jag mig super pigg och full med energi.
Efter träningen åkte jag hem till Anna för en mysdag. Vi fikade, Anna bakar alltid super goda saker och så även idag, fast hade inte förväntat mig nåt annat :), och satt och snick snackade. Vi har inte setts sen i november så vi hade en hel del att uppdatera om :) Tiden tickade på och helt plötsligt var det kväll. Anna frågade om jag hade några middagsplaner och eftersom jag inte hade de så blev det att jag stannade på middag. Självklart tog vi en fördrink, kändes som old times, och sen blev det vin till den goda maten. Mycket trevlig dag och kväll med jätte god mat och dryck (som alltid hos Anna) och super trevligt sällskap :) Kan ju inte bli en bättre lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar