fredag 26 mars 2010

Fredag - igen

Tycker nyss att det var fredag men nu är den här igen, denna underbara dag. Tror jag tycker fredag är den bästa dagen på hela veckan :)
Denna vecka har gått fort, mycket kan bero på att jag har haft mycket inbokat den här veckan.

I onsdagskväll var jag på en jätte trevlig och mysig middag, god mat, gott vin och ännu bättre sällskap.
Igår hade vi kick-off med jobbet och vi startade redan klockan halv två. Det var också jätte trevligt. Vi gick igenom lanseringen av den nya grafiken och sen pratade vi om de vi kommer lansera redan den 1 april. Det är jätte spännande och kommer bli super bra men än så länge fortfarande hemligt så de är inget jag kan säga något om än, men det är ju snart 1 april så snart så :) Vi hade lite aktiviteter och sen på kvällen var det middag. Jätte kul att få chans att träffa så många nya människor, att få möjlighet att prata med folk utanför kontoret. Fast jag måste säga att efter två sena kvällar med vin på rad gör att jag är lite trött idag. Men det stoppar mig inte för att ändå gå på aw idag :) Jag får ju sovmorgon imorgon :)

Ikväll är det som sagt aw som gäller. Jag ska möta upp MiaLotta för ett glas eller två. Hon fyllde ju faktiskt år förra helgen så det kommer bli en försenat firande ikväll kan man säga. Nu känns det som om det var jätte länge sen jag o MiaLotta träffades så vi behöver verkligen ses och uppdatera :) Egentligen är det nog inte så länge sen vi sågs men de känns i alla fall som de. Eftersom vi har jobbat ihop så är ju vi vana att ses varje dag och nu när vi inte gör de så kan en vecka utan att ses kännas som en evighet :)

Men innan det är dags för aw så är det chokladprovning som står på schemat med jobbet. Jag älskar ju choklad så det är något jag helt klart ser fram emot.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar