torsdag 11 mars 2010

Träningsvärk

Jag har faktiskt lite träningsvärk från passet i tisdags. Men jag gillar ju sånt, då känner man att man gjort något bra :)
Så träningspasset igår var lite tugnt måste jag erkänna men jag körde ändå på så bra jag kunde och kände mig nöjd efter passet. Jag fick veta att vi kommer att köra samma pass även nästa vecka vilket ger mig två gånger till att öva på medellång intervaller. Jag tyckte ju att passet var roligt så de gör min ingenting att de blir en vecka till. Vore kul om även tisdags och fredagspasset blir en vecka till för de passet gillade jag ännu mer :) Återstår att se på lördag, då det är lördagar som hon byter pass på.
Men idag är det vilodag. Ja nästan i alla fall. Lite lättare core träning på lunchen men ingen träning ikväll. Jag hade tänkt att köra ett konditionspass ikväll men med tanke på hur min kropp kändes igår kväll på träningen så tror jag att jag behöver en vilokväll.
Det känns otroligt bra att vara tillbaka till mina normala träningar igen. Vissa kanske inte tycker att jag tränade så lite förut heller (blev 3-4 pass i veckan) men för mig kändes de lite och jag tycker det är så himla roligt att träna att jag helst inte vill missa ett enda pass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar