tisdag 23 mars 2010

Förvirrat läge

Ibland undrar man ju vad man egentligen håller på med. Jag registrerade räkningar i söndagskväll och igår slog det mig, hmm undra vad jag la in egentligen på hyran. Så jag loggade in på banken igen och tittade och mycket riktigt var mina aningar om att något inte var som det ska korrekta. Jag hade registrerat dom att gå till min förra förvaltare! Jag förstår inte riktigt vad det tog åt mig, jag har ju ändå bott i den här lägenheten sen augusti förra året och i och med de inte betalat till min förra förvaltare på bra länge. Vet inte riktigt vad jag ska skylla mina tokigheter på men nu är det i alla fall korrigerat så hyran kommer till min nuvarande förvaltare och inget annat :)


Lägger in en söt bild, så här skrynklig och söt var min lilla Snuttis när han var valp :)
Han kan vara lite förvirrad ibland så kanske är han som smittat mig, men om man är så söt som Snuttis då spelar de ingen roll hur förvirrad man är, man kommer undan med allt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar