fredag 19 mars 2010

Värmen är här

Igår kväll när jag kom hem så såg jag att elementet nu var på plats så värmen var tillbaka i lägenheten. Eller det var i alla fall inte lika kallt som tidigare då det inte helt blivit uppvärmt än men idag när jag kommer hem så kommer det vara normal temperatur igen. Idag hoppas jag att snickaren får lite gjort och om allt är klart när jag kommer hem ikväll skulle ju vara underbart :) Hoppas hoppas hoppas :)
Det krävs en ordentlig storstädning nu för gud så det ser ut. Det är byggdamm och sågspån överallt, usch! Det får verkligen bli operation städning i helgen men åh så fint det kommer bli :)

Igår efter jobbet träffade jag Karin på en fika. Vi har som sagt inte träffats på lite mer än 3 år så vi hade en del att uppdatera om. När vi träffades senast så var Melker bara några månader gammal och nu är han 3.5 år och han har en lillebror, Emil, nästan 1 år. Det konstiga är att det känns inte som om det var sååå länge sen vi sågs, jo ett tag sen men inte över 3 år. Hur kommer det sig att tiden går så fort?! Vart tar den vägen?!

1 kommentar:

  1. Vad kul med nytt i lyan. Hoppas man får se bilder sen =)
    Ja, riktiga vänner kan man vara ifrån i år och ändå inte känna av det då man ses, konstigt det där.
    kram!

    SvaraRadera