söndag 21 mars 2010

Helgen som försvann

Den här helgen har verkligen gått så fort. Det var ju nyss fredag och nu är det söndagkväll och snart är det en ny vecka. Jag måste ändå säga att jag tycker jag hunnit med en hel del.
När jag kom hem i fredagskväll så insåg jag att hantverkarna inte hade varit här i fredags så min förhoppning om att allt skulle vara klart gick tyvärr inte hem. Men trots de blev det lite städning, tog det värsta så man i alla fall kunde vara i lägenheten. Passade även på att tvätta, sängkläder och annat var fullt med byggdamm. Har även hunnit med träning, en promenad runt djurgården, en fika, en lunch och igår kväll var jag hemma hos Jeanette. Jag har som sagt hunnit med en hel del men nu ikväll är det soffan som gäller. Jag tror jag ska titta på en film och sen som alltid på söndagar så är min förhoppning om att komma i säng i tid, får se hur det går :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar