måndag 29 mars 2010

Sjukling

Jaha, då är man sjuk då :( Min plan på att sova bort förkylningen gick inte så bra. Jag sov jätte dåligt i natt, så där som man brukar göra när man är sjuk. Jag har fortfarande ont i halsen, ja kanske mer ont än igår sen känner jag mig jätte hängig, har ont i huvudet och i kroppen. Jag skulle egentligen vilja ligga hemma nedbäddad men så är ju inte fallet ut här sitter man på jobbet som vanligt. Jag längtar hem till soffan och mitt duntäcke. Men jag har i alla fall klarat av halva arbetsdagen så förhoppningsvis tar jag mig igenom andra halvan också. Snart dags för lunch, även om jag inte alls är hungrig. Känner mig lite konstig i magen efter alla halstabletter jag tryckt i mig idag tillsammans med alla koppar te. Men lite mat ska jag nog få i mig i alla fall.

Jag var grymt trött imorse. Tror det är en kombination av att jag är sjuk samt omställningen till sommartid. Det märktes när det var dags att somna igår kväll att klockan inte var så mycket för jag var inte så trött men däremot kändes de när klockan ringde imorse att det var en timme tidigare. Jag brukar gå upp strax efter klockan 6 och nu var det egentligen strax efter 5 och det märktes rejält kan jag säga. Jag var sååå grymt trött så jag knappt orkade upp. Nä, ikväll får det bli tidigt i säng. Tror jag behöver mycket sömn så jag blir kvitt min förkylning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar