torsdag 18 mars 2010

Hungrig

Den senaste veckan har jag varit konstant hungrig känns det som. Jag vet inte vad det är med mig, hur kan man vara hungrig hela tiden. Jag hoppas det går över snart för det är jobbigt de här. Speciellt idag när fruktkorgen är tom och det inte är någon mer fruktleverans den här veckan. Jag tog ett varv runt kontoret under förmiddagen för att leta frukt. Tänkte att kanske någon avdelning skulle ha ett litet äpple eller nåt kvar men det var tommare än vanligt. IT brukar annars ha en del kvar men även där var det ganska tomt. Men jag fick med mig 2 äpplen och har ett kvar för intag under eftermiddagen.
Hur råder man bot för denna konstanta hunger, någon som vet?

Nu till något annat och roligare :)
Idag efter jobbet ska jag träffa en gammal kompis. Vi simmade ihop på den gamla goda tiden i Öret och har faktiskt inte setts sen 2006. Varför det har blivit så, ja de kan man undra. Jag har ju varit utomlands ett par omgångar under den tiden och hon har fått barn, det kanske är en del av förklaringen. Det ska i alla fall bli super kul att ses igen. Vi kommer ha en hel del att prata om, har ju massvis att uppdatera om. Hon jobbar precis där jag bor så vi ska träffas i Fältan och ta en fika där. Med tanke på att jag jämt är hungrig så kanske de blir många olika fika tilltugg för min del :) Hmm undra vad för gott jag ska köpa, morotskaka, kladdkaka...... :)








1 kommentar:

  1. Hihi, känner igen det där med sug... Men är det inte övergående då? Såna där nöt- och fruktpåsar brukar funka rätt bra tycker jag (och så känns det lite nyttigt också :D)

    SvaraRadera