fredag 5 mars 2010

Vilken underbar dag


De här kommer bli en riktigt bra dag! De är min känsla för dagen :)

Jag vaknade upp vid 6 tiden imorse, kände mig pigg, utvilad och på riktigt bra humör. Hade faktiskt en super mysig morgon hemma och när jag gick iväg till t-banan insåg jag vilken underbar dag det är. Solen skiner och vårkänslorna är här :)

Jag gick till jobbet med ett leende på läpparna. Det roliga är att även andra verkar känna som jag idag. Min kollega AS kom nyss till mitt skrivbord och pratade lite och hon är på ett stålande humör, ja ungefär som mitt :) Det är så roligt att så många är på så bra humör idag, det smittar av sig. Om det bara är vädret som gör det eller de i kombination med att det är fredag de vet jag inte, och egentligen så spelar det ingen roll :) Idag kommer bli en fantastisk dag!

Hur känner ni idag? Har ni en lika bra dag som jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar