fredag 5 mars 2010

TGIF :)

Denna underbara dag fortsätter. Jobbet går bra, jag har min kund T som skickar in lite förfrågningar varje dag. Ja igår skickade han faktiskt in 3 stycken och idag en så jag har att göra. Nu har jag gjort några stycken så börjar få kläm på hur just dom här analyserna går till :)
Idag på lunchen gick vi till mitt favorit ställe och det var naturligtvis super god mat. Matkomat kickar väl in snart :) Eller så kommer de aldrig idag då humöret är på topp och motar bort de.

Om två timmar ska jag hoppa på tåget och åka till Öret där jag ska spendera helgen. Syrran och hennes man ska på melodifestivalen imorgon, andra chansen går i Öret så jag ska vara hemma med barnen. Vi kommer ha så kul :) Det är väl så att när katten är borta dansar råttorna på bordet och så kommer det bli imorgon, hihi :)
Alltid lika kul att få umgås med mina 3 söta, charmiga killar. Skrotnisse ska få sin present, hoppas han gillar den :) Fast ikväll är det mys med syrran som gäller. Vi ska ut och äta och sen på bio. Har inte riktigt bestämt vilken film vi ska se men vi väljer mellan 3 eller 4 filmer. Oavsett vilken de blir kommer de bli en mysig och avkopplande kväll :)

I julas när jag var hemma hade jag bränt en skiva till syrran som hon tyckte var så bra. Hon undrade för ett tag sen om jag inte hade någon mer skiva till henne så igår kväll gjorde jag faktiskt en skiva som hon ska få. Jag tycker självklart att alla låtar är så bra, hoppas syrran tycker likadant. Men vi brukar tycka lika om det mesta :)

Här kommer en av låtar som är med på skivan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar