måndag 15 mars 2010

Måndag igen

Jaha måndag igen. Vart tog helgen vägen, den gick alldeles för fort. Känns som om det är måndag jämt. Men förhoppningsvis går även denna vecka fort och snart är det fredag igen.

Igår blev det en kombination av fixar dag hemma med slappar dag. Jag städade, vilket var välbehövligt. Man drar in så mycket grus nu, längtar till våren så man slipper de. Sen fick jag ett ryck och möblerade om i sovrummet. Det känns större nu än förut och nu skulle jag få plats med en till garderob, vilket jag tror att jag vill. Hur kommer det sig att man har så mycket kläder?!? Jag tycker att jag nyss rensade garderoben men ändå är det fullt. Jag skyller på alla vinterjackor som tar så mycket plats. Men även om rummet känns större så vet jag inte om jag är helt nöjd med möbleringen. Jag får känna på det i några dagar. Det jag är lite osäker på är att sängen är så nära fönstret nu att det kanske blir för ljust, speciellt som vi nu går mot ljusare tider. Men som sagt, får känna på det till helgen, är ju inte svårare än att jag får möblera om igen :)

Resten av dagen/kvällen blev en ren slappar dag. Jag bestämmde mig för att avboka träningen och bara vara hemma och ta det lugnt. Det var super skönt och tror att det var precis vad jag behövde. Men nu är det slut på slappandet och idag är det återigen träning som gäller, man får inte slappa varje dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar