onsdag 3 mars 2010

Underbara kollegor

Jag måste bara säga de att jag har så underbara kollegor på de här jobbet. Vi är en liten avdelning, analysavdelningen, bara 6 personer (inklusive mig och chefen) men vi jobbar nära, eller snarare tillhör Solutions. Dom är 4 personer (inklusinve sin chef) och vi sitter bredvid varandra och har ett nära samarbete. Sen jobbar vi även nära avdelningen Storkund och Affärsrådgivning som är 4 personer respektive 3 personer. Det är främst alla dom här som jag träffar om dagarna men när jag är mer inne i jobbet så kommer det säkert bli fler, som tex säljarna. Så när jag säger att jag har underbara kollegor så menar jag inte bara dom på min avdelning utan allihopa. Det är otroligt bra stämning här på jobbet och jag är jätte nöjd. Jag har fått en jätte bra chef som verkar ha dom egenskaper som jag vill att en chef ska ha. Jag jobbar ju även nära chefen för Solutions och henne tycker jag också jätte mycket om. Den närmsta chefen över dom är vice VD´n och han har jag också fått ett jätte bra intryck av. Så det är bara att hoppas att det fortsätter på samma vis :) Men som det känns nu kommer jag att trivas här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar