fredag 19 november 2010

Vätternrundan vs Tour De France

Grupparbetet med EP gick bra. Vi är i stort sett klara, ska läsa igenom och skriva till ett par små saker bara sen så :) Men de ska vara klart nästa fredag så vi har tid att hinna klart allt.
Efteråt blev det träning på SATS med AK. Ett grymt jobbigt spinningpass, tröskelintervaller. Så himla jobbigt att köra men så skönt efteråt :) Sen är det ju jätte bra träning också. AK körde vätternrundan i somras och nu försöker hon få mig att köpa cykel och börja köra på "riktigt". Jaja, vi får väl se hur det går med de :) Jag är ju ingen långdistansare, och de vet ju ni som simmade med mig. Allt över 100 meter var för långt för mig så jag tycker vätternrundan låter alldeles för långt, 30 mil, helt galet långt. Är väl bara galningar som kör de??!! ;)
Då skulle de ju vara mycket coolare och häftigare att vara med i Tour de France. Kanske ska satsa på de istället, haha :)


1 kommentar:

  1. Nett, Vätternrundan vs Tour de France? Då är ju Vätternrudan som en hundring... ;)

    SvaraRadera