söndag 14 november 2010

Fest

Igår var det 40 års fest, eller jag menar 26 års fest ;) hihi, hos JL. Det bjöds på jätte god mat och dryck och trevliga människor. Kvällen gick jätte fort vilket är ett bra tecken på att man har trevligt :) Flera av dom som var där har jag inte träffat på jätte länge, över ett år så de var så kul att få se alla igen och uppdatera lite :)

Idag har det varit en helt vanlig tråkig söndag. Jag har tvättat och städat lite och fixat, ungefär så där som det brukar se ut på söndagar. Det blev inte så mycket sömn i natt, kom hem vid två tiden och vaknade vid åtta, så jag är lite trött idag så ska försöka lägga mig tidigt ikväll, men det blir väl som vanligt att man inte kommer i säng när man tänkt :)

I morgon ska jag som sagt jobba på massagekliniken och har nu fyllt upp alla mina bokningar. Jag gav den lediga tiden till JL i present så hon kommer i morgon, kanon bra :)

1 kommentar: