onsdag 17 november 2010

One day left

Ännu en dag avklarad i skolan vilket innebär att det bara är en dag kvar tills det är helg, who hoo :)
I morgon har vi sista dagen med testledareutbildningen och sen ska vi kunna de här. Känns inte alls som om jag gör de så nu är det bara plugga plugga plugga som gäller inför provet nästa fredag. Så min helg måste helt klart innehålla en hel del pluggande. Men jag behöver även öva på att ta pulsen på någon som sitter på cykel och kör så hoppas de kan bli lite sån träning i helgen också.

Idag efter skolan satt jag och EP och jobbade med vårt grupparbete och vi har faktiskt gjort det mesta så på fredag kan vi börja skriva rent men måste självklart även lägga till lite saker, och kanske ta bort något som vi inte känner oss helt nöjda med, men det tror jag vi kommer göra :)
Uppgiften är att vi ska lägga upp en kurs som ska vara på 3 tillfällen, 2-3 timmar per tillfälle, och det ska förutom innehållet i själva kursen även inkludera syfte, mål, pedagogik, utvärdering mm. Vi ska ju inte hålla denna kurs på riktigt i skolan utan det är bara på låtsas kan man säga. Jag och EP har valt att göra en kurs om Ledarskap och nu när vi gjort allt de här så tycker vi att det är så kul (och att vår kurs är så himla bra :) ) att vi skulle vilja hålla den för någon. Vi kanske kan sälja in denna kurs nånstans sen :)

Efter skolan åkte jag och AK och tränade. Vi körde ett super jobbigt spinningpass byggt på intervaller. Grymt jobbigt men å så roligt och skönt det var, i alla fall efteråt :)
Nästa pass för AK och mig blir på fredag, längtar redan.
Men nu är jag så trött så nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna. Kanske lika bra att gå och borsta gaddarna i fall jag somnar i soffan snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar