onsdag 24 november 2010

Abstinens

Oj oj oj vilka problem jag har. Jag är jätte trött men rastlös. Jag orkar inte plugga men har ångest över att jag borde. Jag har träningsabstinens men borde inte börja träna redan idag då jag fortfarande inte är helt frisk. Men jag har ett enormt sug i träningstarmen att jag tror jag dör. Jag har inte tränat sen i fredags, det är ju flera flera dagar sen, herregud! I morgon kommer jag inte hinna träna så jag får vänta till på fredag, hur ska jag överleva?!

Jag har ingen struktur (eller snarare ork) att få något gjort idag så måste nog göra upp en plan för de jag behöver göra idag.
  • Jag har 34 sidor kvar att läsa i boken, dom ska vara utlästa till klockan 16:00
  • Jag måste duscha vilket jag får göra när jag läst ut boken
  • Göra kunskapsfrågorna till första delen i boken - människokroppen - klart klockan 18:30
  • Middag
  • Kunskapsfrågorna till sista delen i boken - felkällor - klart innan läggdags
Ja så får det bli - då har jag två delar kvar på kunskapsfrågorna som jag får göra i morgon efter skolan. Sen behöver jag självklart läsa på ännu mer till det andra provet plus läsa igenom och komplettera med det sista till redovisningen på fredag i pedagogik. Ja det finns att göra kan man säga och tyvärr ingen ork. Kan man önska sig energi och ork i julklapp kanske? Fast behöver de ju redan nu inte till jul. Om någon har lite över så skicka gärna över en bunt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar