måndag 22 november 2010

Me myself and I

En presentation av mig själv, jaha, inte de lättaste but here we go :)

Jag föddes i den lilla staden Örebro och under större delen av mina ungdomsår så var mitt hem Gustavsviksbadet. Som ni vet var det simning som gällde så tror jag spenderade mer tid på badet än vad jag gjorde hemma. Det var där jag hade mina vänner, och gud så mycket roligt vi har gjort under alla år :)

Jag tyckte tillslut att Örebro var för litet för mig och jag ville ut i stora världen och jag hamnade tillslut i Stockholm. Här har jag nu bott i 11 år och jag måste erkänna att det känns som en evighet sen jag bodde i Örebro. Men familjen bor kvar där så det blir ju några resor "hem" per år.
Väl i Stockholm så började jag plugga på Stockholms universitet. Efter lite mer än 5 år på universitetet hade jag två examina i bagaget och var redo att ge mig ut i arbetsvärlden. Efter några år där ute så bytte jag i somras kontorsskrivbordet mot skolbänken och pluggar nu till Friskvårdskonsulent på Bosön. Jag är färdig med den utbildningen i juni och vad som händer då det återstår att se :) Men jag kan säga så här, jag har inte ångrat mig en minut att jag beslutade mig för att plugga igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar