måndag 29 november 2010

Strange day

Vilken konstig dag det varit idag. Jag tror nästan hela klassen vaknade på fel sida idag med taggarna utåt, även vår ena lärare verkade ha vaknat på fel sida så det blev en intressant dag minst sagt. Eller intressant, nja, bara konstig och jag ville bara att dagen skulle ta slut. När skoldagen väl var slut så åkte jag och AK till gymet för träning. På AK's initiativ (eller tvång??....) så körde vi 2 timmar spinning. Jag var bra seg i benen mot slutet men så här efteråt så känns det ju ändå ganska bra :) Men nu ligger jag utslagen i soffan efter att ha ätit världens största portion med spagetti och köttfärssås, var så hungrig efter träningen. Men det finns nog allt lite plats kvar i magen för lite godis. En chokladbit skulle sitta fint nu :)

I morgon har vi sovmorgon, börjar klockan 9. Halva klassen börjar 9 och anda halva klockan 8 som vanligt. Som tur är är jag i den gruppen som får sovmorgon, nice :)
I morgon har vi en rolig dag i skolan, ska göra massa roliga och intressanta saker men mer om det får ni höra i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar