torsdag 25 november 2010

Time to study

Skoldagen är över och vi har hunnit med en hel del. Grupparbetet gick bra och vi hann klart innan det var dags att åka till idrottsmuseet så vi gick en sväng på stan. Jag gick och köpte en ram, ÄNTLIGEN! Ska ha gjort det jätte länge nu men blir aldrig av så men nu är det gjort. Jag har till och med satt in kortet och hängt upp tavlan, blev så fint så :)

Innan vi åkte till museet så blev det en sväng in på McD för en snabb lunch. Vi fick en rundvandring på idrottsmuseet och sen fick vi gå runt själva och titta. Mycket intressanta och roliga saker :)
Sen var jag och EP duktiga och gick hem, eller jag gick hem och EP fortsatte till t-banan stadion. Skönt med en promenad och trots att det snöade ute var det skönt ute och jätte fint.

Nu ska jag bara ta tag i alla dom där plugg grejerna som jag skjutit upp, och som vanligt har jag ingen lust men är väl bara att ta tjuren vid hornen och köra på.
Får nog köra belöningssystemet idag. Plugg till klockan 17 sen får jag en chokladbit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar