lördag 20 november 2010

Sleepy

Okej, jag måste nog erkänna att jag inte är helt frisk. Jag har under dagen försökt intala mig att jag visst mår bra men känner mig aningen besegrad när de gäller de. Jag sov middag vid lunch, vaknade vid ett tiden. Jätte skönt och kände då att jag mår nog lite bättre. Pluggade faktiskt i en timme innan jag tog mig ut en sväng och gick och handlade. Köpte halstabletter, soppa och lite annat smått och gott. När jag kom tittade jag på tv och de dröjde inte länge innan jag igen kände mig trött. Herregud, hade ju nyss sovit en stund men orkade faktiskt inte hålla ögonen öppna så jag sov en gång till. När jag vaknade ca en och en halv timme senare var jag så trött så kunde nog sovit lite till men jag tvingade mig upp. Har nu ätit lite soppa och känner mig, hör och häpna, trött igen :) Ska titta på tv en stund och sen lägga mig tidigt och hoppas på att jag är frisk i morgon. Har inte alls pluggat så mycket som jag hade tänkt mig idag, måste bli bättring i morgon. Hur ska man egentligen hinna vara sjuk?? Nej det funkar inte, måste bli frisk, måste bli frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar