onsdag 24 november 2010

Min familj

Dagens presentation är av min familj, ja de är ju några stycken so let's go :)
Familjen bor kvar i Örebro, är bara jag som lämnat den lilla staden för huvudstaden. Så hemma i Öret finns alltså, mamma, pappa och mina två systrar. Min lillesyrra har ju sin egna familj också, man och 3 barn, världens sötaste barn och jag är inte alls partisk :) "Mina"3 underbara ungar är 7, 4 och 1 år. Minstingen Lillis är ju min Gudson som ni säkert vet vid de här laget :)
Sen har vi även några fyrbenta vänner i familjen, ja 3 stycken faktiskt.
Gammlingen i gänget är min Snuttis. Han har funnits i familjen nu i snart 9 år och han är den absolut sötaste och charmigaste lilla hund man kan tänka sig :)
Sen har vi även min storasyrras hund, Bella, och de senaste tillskottet i familjen, lilla Maja 8 veckor. Jag får heller inte glömma farmor. Tyvärr så träffar jag inte farmor så ofta numera men i jul då kommer vi träffas en hel de, ja hela familjen :)

Jag har även en halvbror som bor i Oslo och han har en dotter på 7 år. Jag tror att även dom kommer hem till Öret i jul.
Från vänster: Storasyster, jag, lillasyster och lillasyrrans svägerska

Min Lillis Pappa och Linus

Min syrras man, Philip och Linus

Mamma


Min Snuttis
Bella Maja

3 kommentarer:

  1. Oj vad pojkarna har växt sen dom där bilderna togs, herregud, men själva är vi inte en dag äldre =)

    SvaraRadera
  2. Men, mitt namn försvann.....

    SvaraRadera
  3. Ja visst har dom blivit stora :) Men vi är ju som sagt inte en dag äldre :)

    SvaraRadera