lördag 20 november 2010

Ingen bra start på helgen

Jag vaknade vid 6 tiden i morse med jätte ont i halsen. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk! Nu ligger jag här i soffan och det känns som om en förkylning är på väg på riktigt, snorig, ont i halsen och tung i huvudet. Nu har jag hittat amerikanska förkylnings piller som jag tagit så nu hoppas jag att jag kan trycka undan och stoppa förkylningen att bryta ut ordentligt under helgen. Jag funderar på om det är pga detta som jag var så himla trött hela veckan. Så trött som jag varit i veckan brukar jag inte vara så det här skulle kunna vara förklaringen.
Jag har en hel del att plugga nu till veckan så en förkylning kommer väldigt olämpligt..... Jaja, bara hoppas på att den försvinner lika fort som den kom.

Jag har ingen aptit så har inte ätit frukost än men kanske dags att försöka få i sig nånting sen måste jag plugga en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar