tisdag 23 november 2010

Still sick

Ligger hemma i soffan utslagen. Förkylningen har brutit ut ordentligt så nu hoppas jag att de ska vända så jag är bättre redan i morgon. Jag sov lite under förmiddagen och vaknade upp vid lunch. Har nu fått i mig lite soppa, känns som om jag levt på soppa de senaste dagarna men är lätt att göra och okej för halsen. Men idag har jag faktiskt inte så ont i halsen längre så jag hoppas att de andra, dvs huvudvärken, febern och täppt i näsan också blir bättre snart.

Jag kan ju säga att mitt pluggande inför alla prov på fredag INTE går bra. Jag har fortfarande inte börjat och nu börjar de närma sig med stormsteg. Som det känns nu kommer jag inte orka plugga under eftermiddagen så jag hoppas innerligt att jag känner mig bättre i morgon så jag kan börja då. Jag börjar bli lite stressad för klarar jag inte dom skriftliga proven på fredag så får jag inte börja på nästa kurs så jag MÅSTE klara dom, finns inget alternativ men då måste jag börja plugga. Ångest, ångest ångest!!! Dålig planering att bli sjuk nu..... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar